◂ Terug naar de klantenservice

 

Bestellen, wijzigen en annuleren


▾ Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

▾ Hoe annuleer ik mijn bestelling?

▾ Hoe wijzig ik mijn bestelling?

▾ Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

▾ Wie brengt mijn pakket?

▾ Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?

▾ Wat als ik dubbel betaald heb?


Heb je nog vragen?

 

Bel 033 25 35 111

Stel je vraag op Facebook

 Stuur een email

 WhatsApp naar 06 12457459


Misschien zoek je wat anders?

 

 
 

 
 


 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats je producten in het winkelmandje via de grote oranje knop ‘in winkelwagen’. Het winkelmandje is altijd in te zien rechtsboven in uw scherm. Heb je al een Minicar-Parts account dan gaat het bestellen sneller omdat jouw gegevens al bekend zijn. Als gast kun je uiteraard ook bestellen, dan moeten jouw gegevens nog wel even ingevuld worden.

 


 

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Annuleren is alleen mogelijk als het pakket nog niet bij ons weg is. Anders kun je contact opnemen  
met onze klantenservice. Is de bestelling al onderweg dan kun je het weigeren bij de postbode of retourneren.

 


 

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Wanneer jouw bestelling nog niet is verzonden, is het mogelijk om hier nog wat aan toe te voegen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

 


 

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

Wanneer de artikelen op voorraad zijn en je voor 16:30 uur hebt besteld en betaald verzenden wij jouw pakket direct dezelfde dag (met uitzondering van zaterdag en zondag). Normaal gesproken wordt jouw bestelling de volgende dag aangeboden (Nederland en België). Wanneer je bestelling niet op voorraad is en de levertijd langer gaat duren zullen wij dat melden. Via de track en trace code kun je de zending altijd volgen.

 


 

Wie brengt mijn pakket?

Jouw pakket wordt bezorgd door POSTNL of DHL.

 


 

Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?

Als jouw bestelling is afgerond maar geen orderbevestiging hebt gehad bestaat er een kans dat dit een fout is in het systeem. Neem contact op met de klantenservice en die kijken wat er fout is gegaan.

 


 

Wat als ik dubbel betaald heb?

Als je per ongeluk jouw order dubbel betaald hebt kun je contact opnemen met de klantenservice van Minicar-Parts. Wij zullen zorgen dat het teveel betaalde bedrag zo snel mogelijk weer op je rekening staat.