Bestelling & verzending

► Bezorging

Hoe snel heb ik mijn bestelde artikelen in huis?

Wanneer de artikelen op voorraad zijn en u voor 16:30 uur heeft besteld en betaald verzenden wij uw pakket direct dezelfde dag (met uitzondering van zaterdag en zondag). Normaal gesproken wordt uw bestelling de volgende dag aangeboden. Wanneer uw bestelling niet op voorraad is en de levertijd langer gaat duren zullen wij u dat melden. Pakketten naar het buitenland zijn enkele dagen langer onderweg afhankelijk naar welk land. Via de track and trace code kunt u de zending volgen.

Door wie wordt mijn pakket bezorgd?
Al onze pakketten worden standaard verzonden via PostNL in Nederland. Pakketten naar het buitenland versturen wij standaard met UPS.

Post NL Pakketten binnen Nederland
UPS Pakketen buiten Nederland


Is het mogelijk om mijn bestelling op te halen?
Het is altijd mogelijk om uw bestelling op te halen. Wij zijn van maandag t/m vrijdag geopend van 08.30 uur tot 17.00 uur. Wij adviseren wel even van te voren te bellen of uw bestelling op voorraad is zodat u niet voor niks langskomt.

Wat is de huidige status van mijn pakket?
U krijgt na een succesvolle bestelling een Track & Trace code van PostNL / UPS waarmee u de huidige status van uw pakket kunt zien. 


► Retouren

Ik wil mijn product(en) retourneren, hoe werkt dat?
Zie de pagina voor informatie over het retour sturen van producten: Retourneren & ruilen


► Bestelling wijzigen

Ik was bezig met een bestelling en die wil ik nu afmaken, hoe kan ik verder gaan met mijn bestelling?
Als u een account heeft, kunt u inloggen en verder gaan met uw bestelling. Wanneer u als gast de bestelling heeft gemaakt, moet u opnieuw de bestelling aanmaken.  

Ik heb de bestelling al afgerond en nu wil ik er nog wat aan toevoegen, kan dat?
Wanneer uw product nog niet is verzonden, is het mogelijk om hier nog wat aan toe te voegen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. 


► Annuleren

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
Wanneer u uw bestelling wilt annuleren kunt contact opnemen met de klantenservice. 

Ik wil mijn bestelling annuleren terwijl ik al heb betaald, is dat mogelijk?
Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Wanneer uw bestelling nog niet is verzonden kan het pakket wellicht op tijd worden geannuleerd. Wanneer dit niet het geval is, kunt u altijd uw producten retour zenden.


► Betaling

Wat voor manieren zijn er om te betalen?
Op de volgende pagina kunt u meer informatie vinden over de betaalmethodes: Betaalmethodes

Ik woon niet in Nederland, kan ik dan wel via deze webshop bestellen?
Ja, u kunt ook bestellen en betalen wanneer u buiten Nederland woont (behalve Finland en Noorwegen).

Er is tijdens de betaling een fout opgetreden en nu is de betaling niet gelukt, wat moet ik nu doen?
U kunt contact opnemen met de klantenservice wanneer er een fout optreedt tijdens de betaling. 


► Verzendkosten

Wanneer betaal ik verzendkosten?
Wanneer uw bestelling minder dan €300,00 euro netto ex btw bedraagt betaalt u verzendkosten. U betaalt vanzelfsprekend geen verzendkosten wanneer u ervoor kiest om uw bestelling op te halen.